piątek, 19 kwietnia 2013

wyzwanie na SP

Muszę przyznać ze było to najtrudniejsze wyzwanie z jakim do tej pory przyszło mi sie mierzyć:)))
miałam chwilę zwątpienia bo,

KOMIKS Z CHMURKĄ

.....pierwsze skojarzenie to historyjka obrazkowa, ale niestety nie posiadałam serii zdjęć:/ w moich papierach też nie znalazłam nic co by się w ramy komiksu wpisywało, dlatego podeszłam do tematu nietypowo.
Każda historyjka komiksowa, musi jakoś powstać, musi być luźny szkic i zarys i właśnie od tej strony podeszłam do tematu:)
a to efekt...





 ..raczej prosto i bez udziwnień, nie do końca tak jak chciałam, wizja była zabrakło umiejętności
niemniej jednak
zachęcam do zmierzenia się z TYM wyzwaniem- bo naprawdę WARTO!!!!

3 komentarze:

nimucha pisze...

Świetnie to zrobiłaś. Te obrysowania na fotkach robią je komiksowymi. Bardzo fajnie to wygląda :) I poszukiwania biedronki takie fajne, dziewczęce :)

javediqbal pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
magda pisze...

Cudny pomysł!