niedziela, 30 grudnia 2012

sketch#82

...niestety w grudniu cierpię na chroniczny brak czasu, przygotowania do Świąt... Aluśka w domu, oraz rozjazdy między rodziną spowodowały mój kompletny brak czasu  na scrapowanie:( za to miałam dużo czasu na wypieki przedświąteczne oraz fotografowanie ich przygotowań ... w których dzielnie towarzyszyła mi Alunia.. i tak  kolejna moja inspiracja do 82 mapki sketchabilities poświęcona jest kulinarnym poczynaniom mojej córy:)




serdecznie wszystkich zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu !!!!!

4 komentarze:

magdalena pisze...

Cudny klimat. Smaczny :)

Marcia Dehn-Nix pisze...

Fabulous layout!! Love the rosettes and those pictures of your little one are just adorable.

sue pisze...

I love this layout!! Love the rosettes! The layout has great balance of photos and embellishments. You have a wonderful talent!

FojAga pisze...

Fajnie!
Cudna córunia :)