poniedziałek, 8 października 2012

nasza "mała" rocznica

rok temu 8 października(sobota) zamieszkał z nami  nowy domownik....Borysek
tak wyglądał wtedy nasz mały pręgusek:)


 pierwsze spacerki i zabawy z nową koleżanką
operacja....



pierwsza zima..
a teraz moja mordeczka wygląda tak....



to był dla nas wspaniały rok pełen sukcesów! mam nadzieje że kolejne będą  równie cudowne
Borys jest wspaniałym psem  który  idealnie dogaduje się z naszą suczką Sake oraz córą,  mam nadzieje, że bardzo długo będą takim zgranym teamem! Dostarczył on nam w tym czasie mnóstwa emocji  zarówno tych o których chcielibyśmy jak najszybciej zapomnieć..- operacja, oraz takich  pięknych  których dotąd nie znaliśmy - jak rywalizacja na ringu:))




4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Maluch pięknie wyrósł. Gratuluję Opiekunce i "psince" i życzę dużo zdrówka. Funkia3

nimucha pisze...

Na fotce na podium to prawdziwy księciunio :) Piękny! Lubię wszystkie psy, koty zresztą też, ale duże psy kocham.
A z psem na podium jesteś Ty, Lailo? Taką urodą też można zawalczyć o miejsce na podium albo raczej o koronę. Serio.
:)

Laila pisze...

tak to ja -a powalczyć to mogłabym 20 kg temu;)
dziękuje!!!
ja tez uwielbiam zwierzęta wszelkiej maści dlatego tak cierpię w mieszkaniu i już niemogę się doczekać przeprowadzki... większa przestrzeń większa możliwość posiadania stada;)

GosiaMachynia pisze...

super !!!