poniedziałek, 24 września 2012

wyzwania

baaardzo długo nie miałam chwili dla siebie a co dopiero na scrapowanie, wrzesień jest dla nas  bardzo intensywnym miesiącem zarówno  hobbystycznie - wystawy i przygotowania do nich, jak  i gonitwa po lekarzach z córką- w końcu zaczął się  rok szkolny , dla nas przedszkolny:) jednak dzisiaj  nie wytrzymałam i musiałam chociaż na chwilkę  usiąść przy biurku ..
na wierzchu miałam parę sztuk papierów UHK a obok zdjecia Alicji z naszych wakacji- wszystko pięknie się połączyło razem, a że za długo leniuchowałam postanowiłam w jednej pracy  połączyć 4 wyzwania... mnie się podoba baardzo:)




Lo zgłaszam na wyzwania:

5 komentarzy:

nimucha pisze...

Piękny! Bardzo! Tak przytulnie zagospodarowałaś przestrzeń scrapa i ujęcie Alicji śliczne i sama Alicja ... wiadomo :)

Czekoczyna pisze...

przepięknie!

Boei pisze...

Piękna, klimatyczna praca;)

Zielonooka pisze...

świetna praca!!:)
dziękuję za udział w zabawie:)

Tusia pisze...

Fantastyczny romantyczno-starociowy klimat :) Cudny scrap :)