niedziela, 15 stycznia 2012

Wyzwanie

Dzisiejsze zabawa w liftowanie na Blogu SCRAPKI.PL mnei mocno natchnęła i postanowiłam znowu popracować nad zdjęcieami córci.... w miedzy czasie zajrzałam na wyzwaniowy blog scrapokowy i zorientowałam się że LO idealnie wpasowało się w 2 kolorowe wyzwanie Lemonade tak połączyłam trzy wyzwania w jeden:)
a to efekt




całość z papierów które z trudem można poznać bo "Spring Awakening"
+glimmery, tusze, mikorkulki, kwiaty Prima, tekturka ze scrapińca, i stempelek z Lemonade
ZLIFTOWANE, NACHLAPANE, W DWÓCH KOLORACH:)

12 komentarzy:

Encza pisze...

Piękna praca!

nimucha pisze...

Pięknie! Kolory w fajnie odsłodzonych odcieniach. Słodko ale nie syropowo. Ślicznie:)
Mnie też ciągnie do tego wyzwania ale nie mam odpowiedniej fotki do oscrapowania.

Guriana pisze...

piekne kolorki,kompozycja i dodatki:))i cudne zdjęcie:))

Matilde pisze...

Prześliczne!

zanka12 pisze...

Piekna kolorystyka, delikatna a nie przeslodzona. Media w ilosci takiej jak tygryski lubia najbardziej:)

Tores pisze...

Naprawdę, kolory uzyskałaś piękne!

aleksja pisze...

Urocza praca, przepiękna!

Mizia pisze...

Słodki, absolutne cudo!!!

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękny scrap!!!

Tusia pisze...

Prześliczny scrap! Pięknie skomponowane kolory i super mediowy :)

zielonooka pisze...

wspaniała praca, świetnie Ci wyszła ta mediowa zabawa:))

Lakuna pisze...

wow! przeuroczy scrap. bardzo dziewczęcy.