piątek, 12 sierpnia 2011

natchniona

Zainspirowana Tym tagiem Nimuchy postanowiłam zrobić podobny(podobny znaczy zielony i mediowy). Usiadłam z moją 2,5 letnią córeczką psikałyśmy malowałyśmy kleiłyśmy i tak powstało pierwsze WSPÓLNE dzieło:




dzisiaj doszłam do wniosku że kolorystyka i efekt bardzo mi się podoba i może spróbuję jej użyć do ubrania mojego ślubnego zdjęcia(oczywiście jestem dalej na etapie "transerowania":)) do którego się już zabieram od 2 tygodni ...i tak powstała zawieszko ramka - przy okazji na wczorajsze wyzwanie MIX-Media Polki scrapują, a to efekt:





obie prace są bardzo mocno mediowe jak na mnie min. 4 kolory mistów, tusze distress, Adirondack Dimensional Pearls w kolorze "grzybków" -bardzo go lubię, kwiatki prima a potem to już cała masa "PATRIOTYCZNYCH" produktów jak Latarnia Morska- stempelek i papier -którego nie widać stempelek Lemonade i tekturka od Gizmo jako baza ramki. Acha i jeszcze cos czego sama bym nie kupiła tzn mikrokulki gratis zakupowy scrap cafe

ramkę zgłaszam na
blogu wyzwaniowym sklepu scrapki.pl w wyzwaniu 7

4 komentarze:

nimucha pisze...

Obie prace wyszły przepiękne, romantyczno-tajemnicze :)
Lailo, jeżeli na zawieszce jest fotka Twoja i męża to już wiem skąd Ala taka śliczna :)
Ale za to nie wiem, co się stało z Twoim blogiem w moich ulubionych? ;) Był i znikł, czy Ty zmieniłaś bloga? Już dodałam i będę na bieżąco :)
Cieszę się, że mój tag Cię ruszył:) Dziękuję za linka:)

Guriana pisze...

obie cudne prace...ale tag mnie zniewolił!!!:))

Aszczka pisze...

Świetne te mediowe prace, piękna soczysta zieleń ładnie się komponuje ze ślubnym plenerowym zdjęciem ;-)

magdalena pisze...

Wow, piękne, bardzo, bardzo nastrojowe... Tworzenie nastroju to chyba Twoja specjalność? ;) Pozdrawiam, Magda