niedziela, 21 sierpnia 2011

Ślubnie

dzisiaj kartka która powstała na ślub naszych znajomych... nie miałam specjalnie pomysłu do momentu jak weszłam na wyzwaniowy blog sklepu skrapki
i postanowiłam skorzystać z okazji:)
a to mój lift:










a na kartce poza ogólnym bałaganem jest jeden wielki misz masz produktowy zaczynając od papierów świątecznych z tamtego roku Webster's "Sweet Season" oraz latarniowy ćwiek ze scrap.com.pl tekturki od gizmo,
różyczek wyciątych z papierów "Jasna Strona Życia" oraz proporca ze starej kolekcji MME,rub-onsów K&Company oraz tuszy disterss oraz versamagic ze sklepu scrapki.pl
no i oczywiście czerwona kredka:)

5 komentarzy:

Peninia pisze...

Śliczna:)

nimucha pisze...

Ten misz masz podoba mi się :) Kartka jest bogata, trochę bałaganiarska a na to wszystko romantyczna :)

zielonooka pisze...

piękna i bardzo dopracowana:)

Tusia pisze...

Śliczna karteczka - bardzo lubię taką kolorystykę.

Agnieszka pisze...

Rewelacyjna kartka:)